Reklamation

Vi vil have, at du elsker dine produkter fra os, og vi gør vores bedste for at undgå fejl. Skulle du alligevel have modtaget en vare, der er defekt eller mangelfuld? Bare rolig. Når du handler på bedrenaetter.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.

I perioden er du i din fulde ret til at få udbedret skaden eller manglen på dit købte produkt, hvis du kontakter os.

Kontakt os via mail
Vælger du at reklamere rettidigt, er der forskellige muligheder for at løse udfordringen med den vare, du har modtaget. Den specifikke løsning afhænger af den enkelte situation, så tøv ikke med at kontakte os, og vi finder frem til en hensigtsmæssig løsning.

Er din nye seng eksempelvis leveret med større rifter, synlige fjedre eller polstring, anbefaler vi, at du kontakter os med det samme. Det gør du nemmest ved at sende en mail til kontakt@bedrenaetter.dk, hvori du vedhæfter et par billeder af skaden.

Når du skriver din mail, beder vi dig i mailens emnefelt oplyse dit ordrenummer samt skrive, hvad du reklamerer over - fx større rifter i sengen. Du finder dit ordrenummer i mailen med din ordrebekræftelse.

Bemærk venligst, at når du reklamerer, er det selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden uhensigtsmæssig adfærd, der har forvoldt skade på produktet.

Læs mere om reklamation i vores handelsbetingelser her.

Returnering
Ønsker du at returnere din seng eller sovesofa til vores lager indenfor de 100 dages prøveperiode, kan du gøre det nemt lige her.