Handelsbetingelser

Bedrenaetter.dk ejes og drives af Market Extensions ApS. Firmaet blev stiftet i 2012, men selve Bedre Nætter er startet i september 2013. Ejerne af selskabet er: Martin Byskov, Jonas Byskov og Anders Henningsen. 

Generelle oplysninger 

Market Extensions ApS
CVR nr: 34613931

Klosterport 4X, 4. sal
8000 Aarhus C

Telefon: 
78 75 00 77
E-mail: kontakt@bedrenaetter.dk

Produktinformation

På bedrenaetter.dk oplyses varens væsentligste egenskaber. For yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til Bedre Nætter
 på mailadressen kontakt@bedrenaetter.dk.

Priser

Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Priserne ændres løbende og ofte fra dag til dag. Køber bliver faktureret til den pris, der er gældende på bestillingsdagen. Alle priser er vist inkl. moms.

Betaling

På bedrenaetter.dk kan der betales med: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard.

Der tages ikke gebyr ved betaling på bedrenaetter.dk

De kontooplysninger, du indtaster ved køb af varer, bliver sendt direkte til NETS i krypteret form (SSL), som det kun er dig og NETS, der kan læse. Der er således ingen andre, der ser eller gemmer oplysningerne om dig. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra bedrenaetter.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Ved køb med finansiering via Santander vil lånet aktiveres ved afsendelse af dine varer. Aftalen om finansiering bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens §26.

Santander gennemgår og vurderer oplysningerne afgivet af dig som forbruger, og hvis det er berettiget, udveksles disse oplysninger med kreditoplysningsbureauer (i forbindelse med kredittjek). Hvis resultatet af dette ikke er tilfredsstillende, så vil Santander kunne nægte kunden denne betalingsform. Dine oplysninger behandles i forbindelse med databeskyttelsesloven (persondataloven) og videregives ikke til hverken tredjemand eller andet. Se mere herom på https://www.santanderconsumer.dk/.

Levering

Ved køb på bedrenaetter.dk tages der ikke et fragtgebyr, når du vælger vores standardlevering.

Levering sker via Interfjord. Leveringstiden er angivet på hvert enkelt produkt og varierer fra 1 dag til 7 uger. Der kan dog være længere leveringstid til øer. Vi leverer til Danmark. Ved den gratis leveringsform bliver dine varer leveret til kantsten. Du står selv for at få varerne ind og opsat i det ønskede rum i din bolig. 

Du modtager en mail den dag, vi afsender din vare fra vores lager.

Varer købt på bedrenaetter.dk leveres på forskellige måder afhængigt af varetypen.

Mindre og mellemstore varer (eksempelvis sengetøj og topmadrasser) afsendes med GLS. Hvis du ikke er hjemme, når varen forsøges leveret, bliver den placeret i nærmeste pakkeshop, hvor den kan afhentes. Varer fra CPH Living leveres med Postnord.

I forbindelse med større varer (senge, sovesofaer o. lign.) vil fragtmanden kontakte dig inden for 48 timer (2 hverdage), efter du har modtaget en e-mail fra os om, at din vare er afsendt fra vores lager. Når fragtmanden kontakter dig, er det for at aftale en dag, hvor det passer dig at få varen leveret. Fragtmanden kan ikke nødvendigvis opgive et specifikt tidspunkt på dagen, hvor varen leveres, men vil typisk give et estimat. Bemærk venligst at estimatet ikke ligger fast, da der kan være udefrakommende faktorer som eksempelvis trafik eller uheld, der kan skubbe leveringstidspunktet. Du kan desuden altid forvente at blive kontaktet cirka en halv time inden leveringen.

Boksmadrasser
Boksmadrasser er bestillingsvarer, og de er derfor ikke på lager. Ved bestilling får vi leveret den bestilte boksmadras, og indtil den kommer på lager, kan vi ikke oplyse en præcis leveringsstatus. Det maksimale antal leveringsdage er dog altid angivet på hver produktside. Har du spørgsmål til leveringstiden, kan du altid kontakte vores kundeservice på telefon, chat og mail.

Leveringsbetingelser

Fragtmanden leverer varerne på leveringsadressen. Det er dit ansvar at oplyse om den korrekte leveringsadresse.

Hvis der er valgt opbæring eller opbæring og montering, så leverer fragtmanden dine varer det sted på leveringsadressen, som du har bestemt, såfremt der er fri passage.

Bemærk, at vi ikke tilbyder opbæring, montering og bortskaffelse, hvis du bor på en ikke-brofast ø.

Ønske leveringsdato
Det er muligt at ønske en bestemt leveringsdato. Vi vil forsøge at imødekomme dit ønske, men vi kan ikke garantere det. For at ønske en bestemt leveringsdato kan det ved bestilling tilføjes som en ordrekommentar. Alternativt kan du efter bestilling skrive en mail til kontakt@bedrenaetter.dk, så tilføjer vi dit ønske til din ordre.

Ændring af leveringstidspunkt/forgæves levering
Ændring eller annullering af leveringstidspunkt eller adresse skal ske senest to dage inden aftalte leveringsdato. Sker det senere, skal det forventes, at leveringstiden forlænges. Ved forgæves levering påregnes minimum tre dages ekstra leveringstid af hensyn til ny ruteplanlægning. 

Opbæring af varer
Du bedes inden levering sikre dig, at der er fri og uhindret adgang til endelige placering af produktet i din bolig. Du skal altså sikre dig, at varen frit kan passere trappeopgange, døråbninger, entre og lignende.

Hvis vi ikke kan levere varen af pladsmæssige hensyn, tilbageholder vi fragtgebyret, ligesom der opkræves fragtgebyr for ny levering. Annulleres købet, tilbageholdes fragtgebyret i det indbetalte beløb.

Chaufføren må af sikkerhedsmæssige hensyn ikke tage sine sko af under levering. Det er dit ansvar som kunde at sikre, at gulvet er afdækket, hvis det er nødvendigt. Dette skal være sket, inden chaufføren ankommer på adressen.

Montering 
Hvis du har bestilt opbæring og montering, bærer fragtmanden varen ind og monterer den i det rum, du ønsker, såfremt der er fri passage.

Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder montering af sengerammer og væghængte sengegavle, da vi af forsikringsmæssige årsager ikke kan bore i vægge.

Bortskaffelse
Bortskaffelse gælder udelukkende for senge. Inden bortskaffelse er det vigtigt, at sengen er skilt ad, så den er nem at tage med for fragtfirmaet. Det betyder, at det eksempelvis er dit ansvar at skrue benene af din boxmadras, inden fragtfirmaet ankommer. Generelt forventer vi, at sengen er i en stand, hvor den er lige til at fragte ud af boligen, uden at fragtfirmaet skal bruge tid på at skille sengen ad.

Bemærk, at fragtfirmaet i meget sjældne tilfælde kan afvise at tage sengen med, hvis de vurderer, at sengen er urimeligt tidskrævende at få ud af boligen.

Modtagelse af defekte varer
Hvis emballagen er beskadiget ved levering eller har tydelige tegn på at være defekt, skal der på fragtbrevet kvitteres for modtagelse med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Kvitteres for modtagelse uden indsigelse, kan man ikke senere reklamere over transportskader på varen.

Beskadigelse af indbo/bolig ved levering
Sker der ved levering skade på indbo eller bolig, skal dette noteres på fragtbrev eller følgesedlen. Opdages skaden først efter, chaufførerne har forladt adressen, kontaktes vores kundeservice senest 24 timer efter, levering har fundet sted. Ved henvendelse oplys venligst ordrenummer og hav meget gerne dokumentation for skaden i form af billeder. Bedre Nætter kan ikke holdes til ansvar for skader på indbo, hvis det ikke anmeldes til Bedre Nætter inden for en rimelig tidsperiode, efter leveringen har fundet sted. 

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse

Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges på grund af hændelige forhold, til køber.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på Bedrenaetter.dk. Dette er så du efter modtagelsen har tid til at inspicere varerne og sikre, at de er fyldestgørende i forhold til de krav du har hertil.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du:

  1. Har modtaget din vare.
  2. Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
  3. Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.

Du skal indenfor 30 dage efter modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved e-mail til kontakt@bedrenaetter.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende den med retur. Standardfortrydelsesformularen finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig besked om dette.

Varer undtaget fortrydelsesretten og 100 dages prøve

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
  2. Varer købt som beset, eksempelvis udstillingsmodeller eller varer købt ved lagersalg.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Efter vores opfattelse har du taget varen i brug, når du fjerner plastikemballagen, idet du har mulighed for at fastslå varens art, egenskaber og den måde varen fungerer på, selvom den er dækket af plastik.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Returnering af varer købt hos Bedre Nætter skal ske på følgende måde:
Du skal sende det til vores adresse:

Østre Langgade 58
8643 Ans By, Danmark.

Husk altid at medsende kopi af din faktura, så vi kan finde ordren i vores system. Ved returnering skal du selv betale eventuelle fragtomkostninger.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb. Når du handler på bedrenaetter.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Bemærk venligst, at der under bunden af enkelte sovesofaer er monteret et transportstof. Stoffets eneste funktion er at beskytte sovesofaen mod støv under transporten. Stoffet kan let gå i stykker, men da det ikke har anden praktisk funktion, betragtes det ikke som en reklamation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Returnering

Returnering af varer købt hos Bedre Nætter skal ske på følgende måde:
Du skal sende til vores adresse 

Østre Langgade 58
8643 Ans By, Danmark

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Husk altid at medsende en kopi af din faktura, så vi kan finde ordren i vores system.

Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for senge, madrasser, sovesofaer og dets lige. Udgifterne for returnering af disse varer forventes højst at beløbe sig til ca. 1000 DKK.

Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 

Outletvarer købt hos Bedre Nætter fastholder sin 30 dages returret. Åbnes varen, vil der - ved en evt. retursag - pålægges et håndterings- og administrationsgebyr på 1500 DKK.

Ansvarsfraskrivelse og garanti

Bedre Nætter har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre hjemmesider igennem links. Disse hjemmesider er uden for Bedre Nætters kontrol. Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider.Oplysninger om de bestilte varer fra sådanne hjemmesider indgår ikke i beskrivelse af de bestilte varer i aftalen mellem køber og Bedre Nætter, varerne opfylder således købers forventninger, såfremt de svarer til produktets egen beskrivelse.

100 dages prøve

Hos Bedre Nætter tilbyder vi udvidet returret på visse produkter. Når du køber en seng hos Bedre Nætter, har du altid 100 dage til at vurdere, om sengen er den rigtige for dig. Det betyder, at du kan sove i sengen som normalt, og du har stadigvæk mulighed for at fortryde dit køb.

Hvis ikke du sover godt, kan du inden for de 100 dages prøveperiode fortryde dit køb på to måder: 1) gratis ombytning af fasthed/madraskerne eller 2) returnering af sengen og tilbagebetaling af købsbeløbet.

Inden ombytning eller returnering anbefaler vi altid, at du har sovet i sengen i minimum 14 dage, da det tager tid for kroppen at vænne sig til en ny seng.

Ved køb af outletvarer medfølger der ikke en prøveperiode på 100 dage.

Prøveperioden på 100 dage gælder kun for udvalgte produkter, mens de 30 dages returret gælder for alle produkter.

Gratis ombytning af fasthed/madraskerne
Når du køber en seng hos Bedre Nætter, kan du i 100 dage, fra du modtager sengen, kvit og frit ombytte madrassens fasthed/madraskerne på vores ombytningsside. Herefter leverer vi din nye madraskerne og tager den gamle med retur. Standardleveringen er til kantsten, medmindre andet er bestilt.

Ombytning af fastheden i din madras er relevant, hvis du oplever, at din nye seng er enten for hård eller for blød at ligge i. Det er muligt at ombytte fastheden i kontinentalsenge, elevationssenge, boxmadrasser og springmadrasser. 

Praktiske oplysninger ved ombytning:

  • Tag madraskernen ud af betrækket. Inden selve ombytningen finder sted, er det dit ansvar at tage madraskernen ud af betrækket, så den er klar til transport, når fragtmanden ankommer for at ombytte den.
  • Pak den gamle madraskerne i original emballage. Ved ombytning er det vigtigt, at du pakker den gamle madraskerne forsvarligt ind i sin originale emballage, så den ikke bliver beskadiget under transporten.
  • Tilkøb nedpakning og emballering for 299 kr. Hvis ikke du har originalemballagen eller ikke selv ønsker at pakke madraskernen ned, kan du for 299 kr. tilføje emballering og nedpakning på siden, hvor du ombytter fasthed. Så vil fragtmanden tage madraskernen ud af betrækket, pakke den ned og skifte til den nye.

Bemærk venligst, at hvis du ombytter din madras fra “xtra fast” til en anden fasthed, refunderes prisdifferencen ikke. Hvis du vælger at opgradere din madras til “xtra fast” fra en anden fasthed, koster det ekstra.

Desuden er det kun muligt at ombytte fasthed/madraskerne én gang pr. ordre.

Returnering af sengen og tilbagebetaling af købsbeløbet
Under de 100 dages prøveperiode kan du returnere sengen og få købsbeløbet tilbage på din konto. Det gælder også, selvom du har sovet i sengen som normalt og uden eksempelvis plastic.

Når returneringen er bestilt via vores returneringsside, afhenter vi sengen på din adresse.

Praktiske oplysninger ved returnering:

  • Returner senge og sovesofaer. Muligheden for returnering og tilbagebetaling gælder for vores kontinentalsenge, elevationssenge, boxmadrasser, springmadrasser og sovesofaer.

  • Varen skal være ren og pæn. En fuld tilbagebetaling af købsbeløbet er mulig, så længe varen har været beskyttet mod smuds, snavs, parfume, hår og lignende. Vi forventer derfor altid brug af lagen, så sengen eller sovesofaen fremstår så ny og ren som muligt.

  • Returordren pakkes i original emballage før afhentning. Ved returnering skal sengen pakkes ind i original emballage, hvorefter den skal stilles frem til fragtmanden på afhentningsdagen.

  • Tilkøb nedpakning og emballering for 500 kr. Hvis ikke du har originalemballagen eller ikke selv ønsker at pakke sengen ned, kan du for 500 kr. tilføje emballering og nedpakning, når du udfylder returneringsformularen. Så vil fragtmanden pakke sengen ned, når han kommer for at afhente den på din adresse.

Bemærk venligst, at vi ved returnering vurderer hver enkelt seng. Hvis vi vurderer, at sengens stand betyder, at den ikke kan doneres til en af de velgørenhedsorganisationer, vi samarbejder med, forringes sengens værdi. Værdiforringelsen fratrækkes købsbeløbet.

Hvis en bestemt produkttype er returneret fra den oprindelige ordre, vil den kunde og leveringsadresse ikke have mulighed for yderligere 100 dages prøve på efterfølgende ordrer af den bestemte produkttype. Hvis du eksempelvis returnerer en seng, vil du ikke have 100-dages prøve på efterfølgende sengeordrer.

Prismatch / Prisgaranti

Hos Bedre Nætter er vi stærke på prisen, og derfor kan vi også give vores kunder prisgaranti. Det vil sige, at hvis du finder et identisk produkt med et her på siden til en billigere pris andetsteds (produktpris + leveringspris), så matcher vi selvfølgelig denne. For at Prismatch / Prisgaranti træder i kraft, skal der være tale om en dansk butik, og du skal gøre os opmærksomme på dette indenfor 14 dage efter købet.Vil du gøre brug af prismatch, skal du ikke gøre andet end at skrive os en mail med link til prisen på den anden side. Derefter får du produktet hos os til samme pris. Prisgarantien gælder desuden ikke for varer, som andre kun udbyder til salg som køtilbud, timetilbud eller ved ophørsudsalg. Ligeledes skal varen være på lager hos den pågældende udbyder.

Købsgaranti hos PriceRunner

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting og gælder for alle medlemmer der er logget ind på PriceRunner.Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem - du skal blot registrere dit køb inden for 60 minutter. At blive medlem hos PriceRunner koster ingenting og tager kun et par minutter. Besøg PriceRunner for at få gratis KøbsgarantiFor at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig personligt. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er defekt, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. PriceRunner Købsgaranti inkluderer altså ikke erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.For de endelige brugervilkår og oversigt over kategorier, der er undtaget garantien, besøg PriceRunner.Købsgarantien har til formål at gøre forbrugere, som handler på nettet, mere trygge. Vi er glade for at være en af de udvalgte butikker, der er en del af garantien. På PriceRunners hjemmeside vises sådanne butikker med Købsgaranti-symbolet ud for deres navn.Vidste du, at PriceRunner er Danmarks mest benyttede tjeneste til produkt- og prissammenligninger, og at de hver måned hjælper mere end 1 million danskere med at finde den bedste pris? Sådan har det været siden 2000. Tjenesten er uafhængig og lader ikke butikker påvirke den information, du ser og nyder glæde af.

Nyhedsbrev

Ved tilmelding til nyhedsbrev videregiver vi ikke din information til tredjepart, men bruger den udelukkende til internt brug, og det er altid muligt at afmelde sig.

Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle på bedrenaetter.dk. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra dine forældre. Når du tegner abonnement/betaler med kreditaftale, skal du indtaste fødselsdato, så vi sikrer, at du er over 18 år. Er du under 18 år, skal aftalen indgås af en forælder. En aftale kan altid let annulleres af en forælder, hvis det skulle vise sig, at den er blevet indgået af et barn eller en person under 18 år.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på bedrenaetter.dk, har vi brug for følgende oplysninger:Navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.Personoplysningerne registreres hos Market Extensions ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.Direktøren og ejere samt ansatte hos Market Extensions ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.Den dataansvarlige på bedrenaetter.dk er Martin Byskov. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.Oplysninger afgivet til bedrenaetter.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mailadresse. E-mailadressen videregives ikke til andre, udover den benyttes i Yotpo, som er en uafhængig tredjepart, der efterfølgende sender dig en e-mail omkring din tilfredshed med produktet, du har købt.Som registreret hos Market Extensions ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Market Extensions ApS via e-mail kontakt@bedrenaetter.dk

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@bedrenaetter.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.Hvis du vil klage, kan du tage fat i forbrugerombudsmanden: Forbrugerombudsmanden.dk, forbrugerombudsmanden@kfst.dk,
 Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, tlf: 41715151 (Hverdage 9-12). 


Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.