Tosproget kundeservicemedarbejder

Er du to-sproget? Så har vi en stilling skræddersyet til dig! Hos Bedre Nætter bliver du en del af et ungt energisk team. Vi er pt. etablerede i Danmark, Sverige og Norge, men vil i løbet af 2019 udvide til både Finland og Tyskland. Hvis du har sprogkundskaberne til et af vores markeder (udover Danmark) i dit repetoire, er det lige dig vi er på udkig efter!  

Hos os er kundeservice hjørnestenen i forretningen! Din indsigt i, hvad der skaber god søvn og bedre livskvalitet, og din motivation til at forbedre danskernes søvnvaner gør en forskel hver eneste nat for hundredevis af kunder. Derfor skal Bedre Nætter altid have de bedste af de bedste på kundeserviceholdet - er du en gamechanger?

Kunder, som handler hos os, kommer i alle aldre, størrelser og med vidt forskellige præferencer. Hos Bedre Nætter har vi derfor ikke én løsning, som passer til alle - vi skræddersyr løsningen til hver enkelt kunde.

Om Bedre Nætter

Hos Bedre Nætter er vi skandinaviens største onlineforhandler af kvalitetssenge og madrasser. Vi er et ungt firma med kontor i midten af Aarhus, og så har vi lager og logistik i Ans.

Kundeserviceholdet er placeret centralt i Aarhus. Teamet består af 10 ansatte fra Danmark, Norge og Sverige, som har det fælles mål at sikre, at kunderne får en oplevelse, der lever op til vores navn.

Bedre Nætter blev stiftet i 2013 af Anders Henningsen, Jonas Byskov og Martin Byskov. Siden starten har der været en voldsom vækstkurve, og i dag beskæftiger Bedre Nætter mere end 30 ansatte.

Dine ansvarsområder: 

  • Skab kundeoplevelser, der overstiger kundernes forventning på alle parametre.

  • Vær kundens stemme in-house og brug din indsigt til at forbedre Bedre Nætter.

  • Sikre at Bedre Nætter er det åbenlyse valg for kunden.

  • Fremme et inspirerende arbejdsmiljø, der giver mulighed for at accelerere.

  • Tag ejerskab over dine kunder.

Vores drømmekandidat er:

  • Fremragende til kommunikation, både over telefon og på skrift.

  • Positiv, smilende og med socialt flair.

  • Grundig og tager ansvar for kunderne - følger opgaverne helt til dørs.

  • Struktureret, løsningsorienteret og opsøgende.

  • Erfaren inden for Magento og / eller Dynamics Navision.

  • Du brænder for at sikre den gode kundeoplevelse.

  • Taler / skriver et ekstra sprog udover dansk (tysk, norsk, svensk eller finsk). 

Praktisk information:

  • Der er tale om en fuldtidsstilling.

  • Arbejdspladsen er placeret i Aarhus C.

  • Ansættelsesdato er snarest muligt.

  • Løn efter kvalifikationer.

  • Ansøgningsfrist: Vi har løbende samtaler, så send os din ansøgning hurtigst muligt.

Send din ansøgning til [email protected] hvor vi også besvarer spørgsmål til stillingen. Du er også velkommen til at ringe til os på telefon 78750077.